Ügyviteli Csoport – elérhetőségek, feladatok

Jegyzői Titkárság elérhetőségei:

NÉV TELEFON E-MAIL
Justinné Petróczi Mónika
titkársági feladatok
(+36 76) 562-015
(+36 76) 562-000 (mellék: 215)
justinne@kiskunfelegyhaza.hu
Vargáné Rácz Judit
titkársági feladatok
(+36 76) 562-015
(+36 76) 562-000 (mellék: 215)
raczj@kiskunfelegyhaza.hu

Ügyfélfogadás:

NAPDÉLELŐTTDÉLUTÁN
Hétfő8:00 – 12:00Hétfő délután szünetel az ügyfélfogadás
Kedd8:00 – 12:0013:00 – 16:00
Szerda8:00 – 12:0013:00 – 16:00
CsütörtökCsütörtökön szünetel az ügyfélfogadásCsütörtökön szünetel az ügyfélfogadás
Péntek8:00 – 12:00Péntek délután szünetel az ügyfélfogadás

Feladatok:

Jegyzői Titkárság feladatai:

testületi ülések előkészítése, szervezése,

előterjesztések elkészítése,

jegyzőkönyvek, határozatok megszövegezése, leírása,

testületi határozatok nyilvántartásának vezetése,

önkormányzati rendeletek nyilvántartása és karbantartása,

a Polgármesteri Hivatal szabályzatainak nyilvántartása és karbantartása,

bizottságok működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása,

postázási feladatok biztosítása,

helyi önkormányzati és országgyűlési képviselői választások, valamint népszavazások lebonyolítása,

az egységes hivatal ügyviteli feladatainak ellátása,

az ügyfelek pontos és megfelelő tájékoztatásának biztosítása,

a kérelmek, egyéb beadványok átvétele,

az önkormányzati Érdekegyeztető Tanács működtetése,

Kiskunfélegyházi Város Roma Nemzetiségi Önkormányzat működésével összefüggő feladatok ellátása.

Iktatási, postázási elérhetőség:

Kis Mónika Mária
iktató, irattár, postázás
(+36 76) 562-050
(+36 76) 562-000 (mellék: 250)
kis.monika@kiskunfelegyhaza.hu
Danka Renáta
iktató
(+36 76) 562-042
(+36 76) 562-000 (mellék: 242)
danka.renata@kiskunfelegyhaza.hu
Németh Tünde
iktató
(+36 76) 562-042
(+36 76) 562-000 (mellék: 242)
nemeth.tunde@kiskunfelegyhaza.hu
Verebné Makány Éva
iktató
(+36 76) 562-042
(+36 76) 562-000 (mellék: 242)
eva.makany@kiskunfelegyhaza.hu

A Postázó Iroda ügyfélfogadási rendje:
Hétfőtől-csütörtökig .: 8.00-12:00 és 13:00-16:00 óráig
Pénteken: 8:00-12:00 óráig.
A kézbesítéssel kapcsolatos észrevételeit kérjük, az alábbi telefonszámon jelezzék:
06-76-562-050

Feladatok:

Beérkező ügyiratok központi iktatása és irattárazása

A Polgármesteri Hivatal a hivatalos küldeményeit hivatali kézbesítőkkel juttatja el a lakossághoz.
A hivatali kézbesítők fényképes igazolvánnyal rendelkeznek, ami adott esetben elkérhető és ellenőrizhető.
A kézbesítés sikertelensége esetén a levelek a kézbesítés napját követő kettő munkanapon vehetők át a Polgármesteri Hivatal Postázó Irodájában (I. emelet 62. szoba).
A küldemények átvételéhez kérjük, hogy személyi igazolványát és lakcím kártyáját hozza magával. A küldeményeket- a címzett akadályoztatása esetén- meghatalmazás nélkül átveheti a címzettel egy bejelentett lakhelyen élő nagykorú, közeli hozzátartozó, vagy pedig az eseti meghatalmazással rendelkező meghatalmazott.

Gondnokság elérhetőség:

név telefon e-mail
Vígh Lajosné
gondnok
(+36 76) 562-068
(+36 76) 562-000 (mellék: 268)
zsoka@kiskunfelegyhaza.hu

Feladatok

Gondnoksági feladatok:

Koordinálja a városháza helyiségének igénybevételét.

Gondoskodik a Polgármesteri Hivatal, Roma Nemzetiségi Önkormányzat, a Haleszi Orvosi Rendelő, Kemencei, Tiszaalpári üdülő működésével kapcsolatos üzemeltetési, takarítási, karbantartási feladatokról,

Gondoskodik a szolgáltatások igénybevételével kapcsolatos szerződések elkészítésében.

Gondoskodik az üzemeltetéssel, karbantartással összefüggő árú és szolgáltatás beszerzésekről.

Ellátja a vagyonvédelemmel kapcsolatos feladatokat.