Ügyviteli Csoport – elérhetőségek, feladatok
Jegyzői Titkárság elérhetőségei:
NÉV | TELEFON | |
---|---|---|
Justinné Petróczi Mónika titkársági feladatok |
(+36 76) 562-015 (+36 76) 562-000 (mellék: 215) |
justinne@kiskunfelegyhaza.hu |
Vargáné Rácz Judit titkársági feladatok |
(+36 76) 562-015 (+36 76) 562-000 (mellék: 215) |
raczj@kiskunfelegyhaza.hu |
Ügyfélfogadás:
NAP | DÉLELŐTT | DÉLUTÁN |
---|---|---|
Hétfő | 8:00 – 12:00 | Hétfő délután szünetel az ügyfélfogadás |
Kedd | 8:00 – 12:00 | 13:00 – 16:00 |
Szerda | 8:00 – 12:00 | 13:00 – 16:00 |
Csütörtök | Csütörtökön szünetel az ügyfélfogadás | Csütörtökön szünetel az ügyfélfogadás |
Péntek | 8:00 – 12:00 | Péntek délután szünetel az ügyfélfogadás |
Feladatok:
Jegyzői Titkárság feladatai:
testületi ülések előkészítése, szervezése,
előterjesztések elkészítése,
jegyzőkönyvek, határozatok megszövegezése, leírása,
testületi határozatok nyilvántartásának vezetése,
önkormányzati rendeletek nyilvántartása és karbantartása,
a Polgármesteri Hivatal szabályzatainak nyilvántartása és karbantartása,
bizottságok működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása,
postázási feladatok biztosítása,
helyi önkormányzati és országgyűlési képviselői választások, valamint népszavazások lebonyolítása,
az egységes hivatal ügyviteli feladatainak ellátása,
az ügyfelek pontos és megfelelő tájékoztatásának biztosítása,
a kérelmek, egyéb beadványok átvétele,
az önkormányzati Érdekegyeztető Tanács működtetése,
Kiskunfélegyházi Város Roma Nemzetiségi Önkormányzat működésével összefüggő feladatok ellátása.
Iktatási, postázási elérhetőség:
Kis Mónika Mária iktató, irattár, postázás |
(+36 76) 562-050 (+36 76) 562-000 (mellék: 250) |
kis.monika@kiskunfelegyhaza.hu |
Molnárné Danka Renáta postázás |
(+36 76) 562-089 (+36 76) 562-000 (mellék: 289) |
danka.renata@kiskunfelegyhaza.hu |
Németh Tünde iktató |
(+36 76) 562-042 (+36 76) 562-000 (mellék: 242) |
nemeth.tunde@kiskunfelegyhaza.hu |
Verebné Makány Éva iktató |
(+36 76) 562-050 (+36 76) 562-000 (mellék: 250) |
eva.makany@kiskunfelegyhaza.hu |
A Postázó Iroda ügyfélfogadási rendje:
Hétfőtől-csütörtökig .: 8.00-12:00 és 13:00-16:00 óráig
Pénteken: 8:00-12:00 óráig.
A kézbesítéssel kapcsolatos észrevételeit kérjük, az alábbi telefonszámon jelezzék:
06-76-562-050
Feladatok:
Beérkező ügyiratok központi iktatása és irattárazása
A Polgármesteri Hivatal a hivatalos küldeményeit hivatali kézbesítőkkel juttatja el a lakossághoz.
A hivatali kézbesítők fényképes igazolvánnyal rendelkeznek, ami adott esetben elkérhető és ellenőrizhető.
A kézbesítés sikertelensége esetén a levelek a kézbesítés napját követő kettő munkanapon vehetők át a Polgármesteri Hivatal Postázó Irodájában (I. emelet 62. szoba).
A küldemények átvételéhez kérjük, hogy személyi igazolványát és lakcím kártyáját hozza magával. A küldeményeket- a címzett akadályoztatása esetén- meghatalmazás nélkül átveheti a címzettel egy bejelentett lakhelyen élő nagykorú, közeli hozzátartozó, vagy pedig az eseti meghatalmazással rendelkező meghatalmazott.
Gondnokság elérhetőség:
név | telefon | |
---|---|---|
Németh Erzsébet gondnok |
(+36 76) 562-068 (+36 76) 562-000 (mellék: 268) |
zsoka@kiskunfelegyhaza.hu |
Feladatok
Gondnoksági feladatok:
Koordinálja a városháza helyiségének igénybevételét.
Gondoskodik a Polgármesteri Hivatal, Roma Nemzetiségi Önkormányzat, a Haleszi Orvosi Rendelő, Kemencei, Tiszaalpári üdülő működésével kapcsolatos üzemeltetési, takarítási, karbantartási feladatokról,
Gondoskodik a szolgáltatások igénybevételével kapcsolatos szerződések elkészítésében.
Gondoskodik az üzemeltetéssel, karbantartással összefüggő árú és szolgáltatás beszerzésekről.
Ellátja a vagyonvédelemmel kapcsolatos feladatokat.